9/7/12

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΧΕΙΛΙΩΝ!(LIP BALMS!)

Γειά σας bloggers!
    Κάθε καλοκαίρι(και λίγο το χειμώνα),δεν γνωρίζω γιατί,ίσως απ τη ζέστη,την υγρασία...σκάνε τα χείλη μου και τσούζουν!Γι'αυτό και έχω δοκιμάσει πολλά ενυδατικά χειλιών και ήρθα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου και τα πιο αποτελεσματικά για μένα.

1.APIVITA LIP CARE ΜΕ ΠΡΟΠΟΛΗ
Με κερί μελισσών και λάδι ελιάς.
Τιμή: 4,30 ευρώ
Παρατηρήσεις:Έχει διακριτικό άρωμα προσφέροντας αποτελεσματική ενυδάτωση.

2.APIVITA PROPOLINE LIP-AID WITH WALNUT & OLIVE OIL
                                        
Με καρύδι και λάδι ελιάς.
Τιμή: Γύρω στα 3,50 ευρώ
Παρατηρήσεις: Ίδιες με παραπάνω.

3.KORRES LIP BUTTER IN JASMINE

Γιασεμί
Τιμή:Κυμαίνεται απ τα 5 με 6 ευρώ
Παρατηρήσεις:Είναι tinted δηλαδή αφήνει κάποιο χρώμα στα χείλη γι'αυτό και προτιμώ το συγκεκριμένο που είναι πιο διακριτικό.Αφήνει λάμψη και ενυδάτωση ιδανικό για σκασμένα χείλη.

Σημείωση:Τα παραπάνω υπάρχουν σε διαφορετικές αποχρώσεις και μπορείτε να τα βρείτε στα φαρμακεία.

Έχω να πω ότι και με τα 3 είμαι πολύ ευχαριστημένη αλλά τώρα τελευταία χρησιμοποιώ πολύ το lip butter του KORRES.

Τέλος θα σας αφήσω με ένα tip για τα σκασμένα χείλη:
Για να αποφύγετε το ξεφλούδισμα των χειλιών θα πρέπει να τα απολεπίζεται πώς;
Αφού βάλετε το ενυδατικό χειλιών σας,περιμένετε 5 λεπτά και έπειτα πάρτε μια οδοντόβουρτσα(καθαρή) και αρχίστε με κυκλικές κινήσεις να απολεπίζετε τα χείλη σας απαλά.Έτσι θα φύγουν τα νεκρά κύτταρα και θα έχετε απαλά και ενυδατωμένα χείλη!

Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ μου,καλή συνέχεια!


Με εκτίμηση,
μια φοιτήτρια blogger.





3 σχόλια:

  1. mmm egw to kanw anapoda prwta ododovourtsa meta enudtiko!
    epsis na prosthesw an kai exw sto nou mu na kanw ena afierwma me balms...dokimasa teletaia to french kiss tis liposan kai emeina ekplikti...den eniwtha pote mu kanei kati otidiptoe liposan alla auto einai alli fasi! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν συμπάθησα τα lip balms της liposan...θα το δοκιμάσω όμως μιας και το πρότεινες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι τέτοιο από korres.. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ μόνο από liposan!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή