29/12/12

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ 2012/2013!

Γειαααα σας!
     Με αυτό το post θέλω να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα που 'πράγματα' γι αυτόν τον χείμωνα.Ο χειμώνας είναι μία απ τις αγαπημένες μου εποχές μαζί με το φθινόπωρο λόγω καιρού και λόγω των αξεσουάρ που βάζουμε(κασκόλ,σκουφάκια κτλ).Επίσης είμαι σπιτόγατα οπότε μ αρέσει πολύ να μένω σπίτι και να ακούω την βρόχη έξω πίνοντας ζεστό τσάι ή σοκολάτα!Στο θέμα μας τώρα....
 Ένα απ τα αγαπημένα μου πράγματα είναι αυτό το κολιέ:
PULL&BEAR 7,99 ΕΥΡΩ
Το θεωρώ πολύ edgy και μπορώ να το συνδυάσω με πολλά ρούχα(πουλόβερ,φορέματα,baroque μπλούζες),Σχεδιάζω επίσης να το βάλω την πρωτοχρονιά με ένα μάυρο φόρεμα που θα δείτε παρακάτω.

Το μαύρο φόρεμα που σας ανέφερα παραπάνω είναι το εξής:
Από H&M 12,99 ΕΥΡΩ

Είναι απ την κατηγορία basics και είναι πολύ άνετο!Για να σας αποδείξω πόσο πολύ μου αρέσει το πήρα σε 2 άλλα χρώματα...Η φόρμα του είναι πολύ στενή και αναδεικνύει τις καμπύλες.

Το χρώμα που λατρεύω γι αυτόν τον χείμώνα είναι το trend του oxblood,δηλαδή το βυσσινί/σκούρο κόκκινο ή όπως αλλιώς θέλετε.



Τα επόμενα αγαπημένα μου είναι λίγο άσχετα με τον τίτλο beauty and fashion...
Η ζεστή σοκολάτα που απολαμβάνω σχεδόν κάθε μέρα είναι αυτή από την CADBURY!
Με ζεστό γάλα είναι τέλεια!Και δεν χρειάζεται η προσθήκη ζάχαρης.Υπάρχει σε πολλά σούπερ μάρκετ.

Τέλος,λόγω του κρύου καιρού απαιτούνται πολλές στρώσεις κουβέρτας και σεντονιών για να ζεσταθούμε οπότε δεν θέλω να παραλείψω στα αγαπημένα μου τις φλις κουβέρτες!Είναι πολύ άνετες,απαλές και πολύ βολικές.H συγκεκριμένη που μ αρέσει την χρησιμοποιώ συνήθως όταν κάθομαι στον καναπέ και βλέπω ταινίες,είναι μία παλιά κόκκινη απ τα GOODYS απ την σειρά ARGOODAKI(αν θυμάστε).

Αυτά για σήμερα...ελπίζω να ήταν ενδιαφέρον το ποστ μου...θα τα ξαναπούμε!

Με εκτίμηση,
μια φοιτήτρια blogger.

(PS. Οι εικόνες είναι απο: hm.com,pullandbear.com,collegefashion.net,progressive.kbo.co.ke)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου